SK | CZ | EN | DE | HU | PL

SR2 GREEN LINER

FRIGOLIN VUL a MAXI

PLOŠINOVÉ NADSTAVBY

VNÚTORNÉ IZOLÁCIE

Bootstrap Slider

SR2 GREEN LINER / SR2 HEAVY DUTY


Vážený zákazník / obchodný partner /,

Po minulé roky boli začiatkom komercializácie návesov SR2, najprv pre najpoužívanejšiu verziu a následne pre špeciálnu verziu ( preprava mäsa vo vise, dvojitá podlaha DUPLEX ). Nová verzia návesov SR2 GREEN LINER a HEAVY DUTY bola vyvinutá za účelom čeliť evolúcii na prepravnom trhu a obzvlášť za účelom zvýšenia prepravnej kapacity, znížením prevádzkovej hmotnosti a vytvorenia referencie v pevnosti.

SR2 GREEN LINER:

Je špeciálne navrhnutý a určený pre diaľkovú prepravu chladeného a mrazeného tovaru.
Jeho jazdné vlastnosti sú neprekonateľné a jeho stabilita je unikátna vďaka zníženiu jeho ťažiska. Dodatočný objem ložného priestoru je dosiahnutý väčšou využiteľnou výškou a dĺžkou, čo umožňuje zlepšiť produktivitu prepráv. S kapacitou 66 europalet v dvoch úrovniach (prevedenie DUPLEX), v súlade s európskymi predpismi, pri použití tradičných ťahačov náves SR2 Green Liner prispieva k optimalizácii Vašej výkonnosti. Vďaka jeho najľahšiemu šasi na trhu je jeho pohotovostná hmotnosť o 1 tonu nižšia než je priemer v tomto segmente a je to najúčinnejší spôsob v boji so znižovaním spotreby paliva a CO2 emisií.

SR2 HEAVY DUTY:

Je určený na intenzívny mestský distribučný cyklus, s maximálnym zosilnením všetkých namáhaných zón. Skúsenosti výrobcu LAMBERET v implementácii kompozitných materiálov a ich progres v kontrole hmotnosti im umožňuje ponúknuť mimoriadnu odolnosť pri zachovaní maximálneho užitočného zaťaženia a minimalizácii spotreby paliva. Heavy Duty je vybavený zosilnenou podlahou a zosilneným predným dielom šasi.
S cieľom odolať namáhaniu pri častých nakládkach a vykládkach, je zadný nerezový rám uchytený priamo k vystuženým hranám panelov a spojený s trojvrstvovým nerezovým prahom. Je zmontovaný skrutkami, bez zvárania, čo zabezpečuje jeho maximálnu tuhosť. Rám je chránený pred nárazom 60mm dorazmi. Nárazy sú absorbované zadným dielom šasi prostredníctvom elastomerovo-oceľových valcov a veľkými centrálnymi dorazmi. Heavy Duty je vybavený panelmi so spevnenými vnútornými časťami a vystuženým povrchom.

Svet dopravy sa vyvíja. Znižujú sa marže dopravcov, zintenzívňujú sa nakládky, vzrastá súťaž medzi dopravcami o miesto na trhu. Situácia núti dopravcov premýšľať nad otázkami: Ako zvýšiť svoje rentabilitu? Ako získať robusnejší prostriedok? Ako sa odlíšiť za účelom získanie trhu?

Návesy SR2 GREEN LINER a HEAVY DUTY boli zostavené, aby odpovedali na každú z týchto výziev:

1) Väčšia vnútorná výška.
(Vnútorná výška 2,6 až 2,7 m s pneumatikami 385/65 R22,5 pod limitom 4m celkovej výšky v zaťaženom stave. Nemožné urobiť lepšie než SR2 bez obetovania izolácie.)


2) Pohotovostná hmotnosť len 6800 kg.
( s SR2 môžete prevážať o 0,6 ton viac nákladu alebo pri rovnakom množstve nákladu spotrebujete menej pohonných hmôt: šetríte 0,15lit./ 100km.)


3) Zosilnená zadná časť podvozku.
(Robusnejšia zadná časť znamená menej opráv a lepší image pre Vašu firmu. Stláčacie dorazy SR2 s krytom z nerezu zabezpečia 8 x dlhšiu životnosť než tradičné dorazy.)


4) Kompozitné panely o 63% odolnejšie.
(Vzhľadom k zintenzívneniu nakládok, polyesterový povrch SR2 je zosílený o 63%, nedeformovateľný, odolný proti bodovému poškodeniu a pružný.)


5) Optimálna kvalita izolácie.
(Izolácia o 16% účinnejšia, čo znamená menšia strata chladu o 16% a tým úspora na spotrebe, údržbe a opotrebení Vášho chladiaceho agregátu. S SR2 Vaše náklady na agregát sú za 6 rokov rovnaké ako s iným návesom za 5 rokov.)


6) Veľmi jednoduchá oprava.
(Polyesterové panely sa opravujú ľahšie a 2 až 5 x rýchlejšie než kovové.)